čtvrtek 1. září 2016

Knížky všemi smysly

Dlouho jsem četla hlavně ušima. Třeba detektivky se při šití (vaření, žehlení, dosaď jakoukoli rutinní aktivitu) poslouchají báječně. A od té doby, co mi můj drahý muž nadělil k Vánocům Kindle, čtu zas hodně i očima ;)
Ušila jsem si na něj tenkrát obal, aby se mi v kabelce nepoškrábal. No a letos v létě jsem si řekla, že pár vyšívaných obalů na čtečky dám i do eshopu

 Abyste tu knížku nedali z ruky. Těšili se, až si zalezete do křesla nebo do postele a začtete se do příběhu.
 Na výběr máte hned 3 obaly, ale už mám v hlavě pár dalších námětů na výšivku, takže se brzy dočkáte pokračování ;)
 Zip vede přes roh, abyste snadno Kindle šoupli dovnitř i vyndali ven.

A i vnitřek obalu je pěkně naparáděný a měkce vyztužený. A jestli máte obrázek, co byste si chtěli nechat na čtečku vyšít, napište mi, budu se těšit ;)

1 komentář: